Kurs efektywnych technik sprzedaży i perswazji w telemarketingu

DLA KOGO KURS JEST PRZEZNACZONY?

Szkolenie przygotowuje Uczestnika/czkę pod względem praktycznym i teoretycznym z zakresu telemarketingu, a także umożliwia (w cenie kursu) uzyskanie kwalifikacji i certyfikatu pozwalających na wykonywanie zawodu.

JAKI JEST CZAS TRWANIA KURSU?

30 godzin

JAKI JEST TRYB KURSU?

Szkolenie może zostać przeprowadzone w trybach: stacjonarnym wieczorowym/dziennym; e-learningowym; hybrydowym (połączeniu trybu stacjonarnego i e-learningowego). Tryb kursu dostosowany jest do programu szkolenia i potrzeb Uczestnika.

SYLABUS

  • Prezentacja firmy oraz siebie przez telemarketera
  • Przełamanie nieufności rozmówcy
  • Co i jak mówić, aby wzbudzić zainteresowanie rozmówcy
  • Zachowanie w przypadku odmowy
  • Cechy dobrego handlowca sprzedającego przez telefon
  • Scenariusze rozmów
  • Modulacja głosu, ton głosu a słowa, które ułatwiają i utrudniają wywieranie wpływu
  • Sposób zadawania pytań
  • Słuchanie ze zrozumieniem
  • Argumentacja
  • Odkrywanie potrzeb i oczekiwań klientów
  • Klienci stawiający zarzuty i mający obiekcje, nie mający racji, roszczeniowi – scenariusz rozmowy z trudnym klientem
  • Rozmowa na temat ceny
  • Jak rozpoznać, czy klient jest gotowy do zakupu
  • Techniki wywierania wpływu pozwalające przyspieszyć podjęcie decyzji klienta

CZY PO UKOŃCZENIU KURSU MOŻNA UZYSKAĆ CERTYFIKAT? 

TAK

  • EVDC / EICE / ISQ / MEN
  • Egzamin: TAK (w zależności od rodzaju kursu / szkolenia)

LISTA DOSTĘPNYCH CERTYFIKATÓW KSZTAŁCENIA:

  • European Vocational Development Certification (EVDC)
  • European International Certification in Education (EICE)
  • Innovation Standard of Qualification (ISQ)

INSTYTUCJE REALIZUJĄCE PROGRAM KSZTAŁCENIA:

JAK MOGĘ ZAPISAĆ SIĘ NA SZKOLENIE?

ZOBACZ OPCJE SZKOLEŃ I KURSÓW REALIZOWANYCH ZDALNIE:

PROGRAM KSZTAŁCENIA REALIZOWANY PRZEZ:

TERMINY I WIĘCEJ INFORMACJI: TUTAJ